Så utvecklar Corem en lönsam parkeringsaffär [webinar]

 
Våga ta betalt, våga se parkering som en produkt och våga vara stolt över det.
— Eva Näsholm, Gruppchef Parkering på Corem

I detta webinar gästas vi av Eva Näsholm, Gruppchef inom parkering på Corem. Eva delar med sig av sina erfarenheter från över 13 år av affärsutveckling i branschen, och berättar varför Corem har valt att satsa på digitaliserad parkeringsförvaltning.

Fem av Evas tips till er som äger eller förvaltar parkering:

  1. Där det finns differentiering finns det intäktspotential och kundnöjdhetspotential.

  2. Lägg tid på inventering! Det är hela grunden för en lönsam affär – man måste ha koll på vad man kan sälja/hyra ut för att kunna göra det till bästa möjliga intäkt.

  3. Det blir mycket bättre om kunden själv får välja, och då måste man paketera parkering så att kunden får valmöjlighet.

  4. Efterfrågan på elbilsladdning ökar, vilket innebär ytterligare differentieringspotential och intäktspotential i affären.

  5. Kunden behöver EN kontaktpunkt, ta därför exempelvis hand om alla laddfrågor inom parkeringsorganisationen.

Vill du få fler konkreta tips och råd kring hur ni kan få nöjdare hyresgäster och parkörer, öka intäkterna från era parkeringstillgångar och effektivisera er förvaltning? Då är det här ett webinar för dig!

Välkommen att titta på inspelningen!

New call-to-action
Previous
Previous

Ta betalt för elbilsladdning - så väljer ni rätt betalningsmodell

Next
Next

“Ta betalt för parkering” och fyra andra rekommendationer för framgångsrik affärsutveckling